Starten
Starten går fra parkeringspladsen på Madeskovvej i Kruså.
Her kan du læse om hvordan du nemmest kommer hertil.
Program:
Løbets dato: Lørdag den 14. juni 2014
Målområdet åbner: Kl. 8.00
Start: Kl. 11.00
Tidsgrænse i mål: Kl. 20.00
Ved indskrivningen:
Indskrivningen åbner kl. 8.00. Når du kommer til indskrivningen får du udleveret en kuvert som indeholder:
Dit startnummer
4 x sikkerhedsnåle
Info om tidsgrænse:
Tidsgrænsen markerer, hvornår målområdet pakkes ned og lukker. Det betyder, ankommer du efter tidsgrænsen, får du ikke en officiel tid.
Under løbet
Under selve løbet har du adgang til 2 depoter:
Depot 1 ligger efter ca. 20 km.
Depot 1 er åbent til kl. 14.oo.
Depot 2 ligger efter ca. 40km.
Depot 2 er åbent til kl. 17.00.
VIGTIGT: Der er ingen plastikkrus i depoterne. Derfor er det obligatorisk at medbringe en kop.
Affald
Det er muligt at komme af med sit affald i depoter og i mål. Da vi bevæger os i et stykke af Danmarks flotteste natur, bliver vi overordentligt kede af det, hvis vi finder affald fra deltagerne på ruten, når vi kører den igennem efter løbet.
Derfor henstiller vi til, at hvis man tager energi med ud på ruten, så har man også en rygsæk eller bæltetaske med, hvor man kan stikke affaldet i, indtil man når depot eller mål.
Efter løbet:
Målgang er i Sønderborg på parkeringspladsen ved Musikhuset Alsion. Her venter vores mobil setup på at løberne kommer i mål og får registreret deres tid.
Transport til og fra løbet
Da løbet er point-to-point, altså med et andet målsted end start, kræver det at du/I selv kommer hen til starten og retur til startområdet, hvis I har bil eller lignede stående. Læs om det her.
Opbevaring af værdier
Ud over at du kan aflevere tøj og taske til os inden start, så kan du aflevere værdier som nøgler, telefon og pung til os i målområdet. De vil blive opbevaret aflåst, indtil du afhenter dem igen.
Sådan finder du vej
Næsten hele løbet foregår på naturstien Gendarmstien, som er markeret med tydelige blå afmærkninger. Derudover er ruten afmærket med rød/hivs minestrimmel.
Obligatorisk udstyr:
Startnummer (udleveres af organisationen)
Opladet mobiltelefon opbevaret vand- / fugttæt
Kop (der er ingen plastik-krus i depoterne)
Anbefalet udstyr:
Væske (nok til at du kan klare dig mellem depoterne)
Energi (nok til at klare dig mellem depoterne)
Tøj til årstiden
Har du spørgsmål?
… kan arrangørerne kontaktes på godtsvar@ultracup.dk